Provozovatel
Jiří Loudín – Elektrické nářadí & kotevní technika
Třebízského 57/907
390 02 Tábor
IČ: 46701214, DIČ: CZ6104081159
Objednávky
Objednávky přijaté elektronickou formou přes internetové rozhraní jsou považovány za závazné, nejsou-li stornovány ještě v den objednání.
Odesláním objednávky zákazník potvrzuje souhlas se zněním Obchodních podmínek platných pro internetový obchod eshop.loudin.cz v okamžiku provedení objednávky a akceptuje ceny, které jsou platné v okamžiku odeslání objednávky.
S každou dodávkou (případně při osobním převzetí) je automaticky odeslán (případně předán) daňový doklad, který zároveň slouží jako dodací a záruční list.
Údaje o nakupujícím
Neregistrovaný uživatel musí uvést minimálně tyto údaje:
- Informace o objednavateli (jméno a příjmení, případně název firmy a její IČ a DIČ)
- Adresu místa dodání
- Kontaktní telefon
- Kontaktní e-mail
- Vybrané zboží a počet kusů (případně další informace)
- Požadovaný způsob dopravy
- Požadovaný způsob platby
Registrovaní uživatelé pak při opakovaném nákupu uvádí pouze informace o požadadovaném zboží a způsob dopravy a platby.
Ověření a stornování objednávky
Prodejce si vyhrazuje možnost telefonicky ověřit platnost objednávky. Objednávka realizovaná jedním z výše uvedených způsobů je považována za závaznou, není-li stornována prostřednictvím webového rozhraní, případně telefonicky či e-mailem, ještě týž den.
Prodejce si vyhrazuje právo zrušit celou objednávku nebo její část v těchto případech:
- Zboží se již nevyrábí nebo nedodává
- Výrazným způsobem se změnila cena
V případě, že by taková situace nastala, budeme vás neprodleně kontaktovat (telefonicky nebo e-mailem) a domluvíme se na dalším postupu (náhrada objednaného zboží jiným, zrušení celé objednávky...). Pokud jste již za objednané zboží zaplatili (např. převodem z účtu) a výsledná částka za zbývající část objednávky bude nižší než částka celkem zaplacená, budou peníze převedeny zpět na Váš účet do 5 pracovních dnů. V případě, že částka za pozměněnou objednávku bude vyšší než částka zaplacená, bude vám takto vzniklý rozdíl dofakturován.
Částečné vyřízení objednávky
Pokud nastane situace, kdy z objednávky některé z položek nebudou skladem, zašleme alespoň ty položky, které jsou k dispozici a domluvíme se na dalším postupu.
Stornování objednávky ze strany kupujícího
Kupující může objednávku stornovat ještě před její expedicí. Stornovat objednávku lze buď telefonicky či písemně.
Odstoupení od smlouvy bez udání důvodu
V souladu se zákonem č. 367/2000 Sb. ze dne 14. září 2000 má každý zákazník (fyzická nepodnikající osoba) právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží při zásilkové formě prodeje. Rozhodnete-li se pro odstoupení v této lhůtě, prosíme Vás o dodržení níže uvedených podmínek:
- Zboží nesmí být použito.
- Zboží musí být v originálním obalu a musí být kompletní (včetně příslušenství, návodu...)
- Zboží nesmí být žádným způsobem poškozeno.
- Společně s vraceným zbožím je potřeba zaslat také originál daňového dokladu (faktury).
- Poštovné spojené se zasláním zboží zpět k prodejci hradí kupující, vracené zboží by mělo
být při přepravě pojištěno. - Zboží nesmí být zasíláno na dobírku, takováto zásilka nemůže být z naší strany přijata.
Při současném splnění všech výše uvedených podmínek pro vrácení zboží Vám plnou kupní cenu zašleme převodem na Váš bankovní účet, a to nejpozději do 7 pracovních dnů po fyzickém obdržení zboží. Číslo účtu uvádějte kompletní, včetně pomlček. Peníze nevracíme složenkou!
V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek, nebudeme moci bohužel akceptovat odstoupení od spotřebitelské smlouvy a zboží bude vráceno zpět.
Možnosti placení
Objednané zboží je možné zaplatit následujícími způsoby:
- Převodem na účet (č.ú. 2600616449 / 2010)
- Hotově při převzetí zboží na prodejně (nelze platit kartou)
- Dobírkou
Doprava
Nabízíme následující možnosti dopravy:
- Česká pošta (balík do ruky)
- Osobní převzetí na prodejně
Dodací lhůta
Standardní dodací lhůta je 5 pracovních dní ode dne přijetí objednávky. Není-li zboží momentálně skladem, bude vyřízení objednávky trvat déle. V takovém případě bude zákazník telefonicky nebo e-mailem kontaktován a následně mu bude sdělen předpokládaný termín expedice zboží. Zákazník má právo zrušit objednávku daného zboží bez udání důvodu.
Platnost obchodních podmínek
Uvedené obchodní podmínky se vztahují výhradně na kupní smlouvy uzavřené s fyzickými nepodnikajícími osobami (bez uvedení IČ na faktuře). Kupní smlouvy uzavřené s ostatními subjekty (právnické osoby a podnikatelé) se řídí Obchodním zákoníkem.
Reklamační řád
Odpovědnost za vady zboží
Na zboží se vztahuje záruka podle záručních podmínek a lhůt uvedených v záručních listech jednotlivých výrobků. V případě výskytu vady zboží, na kterou se vztahuje záruka, kupující uplatňuje zajištění opravy přímo u prodejce - provozovatele obchodu.
Minimální záruční lhůta
Zákonem stanovená minimální záruční lhůta je 24 měsíců (pro fyzickou nepodnikající osobu). V případě, že je na produkt poskytována delší záruční lhůta, její délka je vyznačena na faktuře, případně v záručním a dodacím listu.
Podmínky záruky
Kupující je povinen prohlédnout zboží bezprostředně při jeho převzetí. Pokud je zjištěno poškození, vyhotoví se záznam o poškození a prodávající je povinen poskytnout přiměřenou slevu z dodávky nebo dodat jiný bezvadný výrobek. Pozdější reklamace mechanického poškození výrobku již není možné uznat.
Reklamace zboží
Reklamace zboží, je-li zákazníkem fyzická nepodnikající osoba, se řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku a zákonem na ochranu spotřebitele. Reklamaci nelze podat telefonicky. V případě zjištění neodstranitelné vady zboží (na základě písemného posouzení autorizovaného servisního střediska, pokud si to vyžaduje povaha výrobku) bude toto zboží vyměněno za stejný kus, případně vrácena již zaplacená celá cena zboží zpět. V případě problémů s reklamací můžete kontaktovat provozovatele uvedeného na kontaktní stránce.
Záruční oprava
Pokud se v záruční době vyskytne na zboží závada, bude toto zboží bezplatně opraveno v servisu provozovatele obchodu či v servisu výrobce či dovozce zboží. V případech, že oprava je nerentabilní, může být toto zboží vyměněno za nové. Pokud už oprava či výměna není možná, bude kupujícímu vrácena zaplacená částka.
Postup uplatnění reklamace
Při uplatnění reklamace je třeba použít následující postup:
- K reklamovanému zboží je potřeba přiložit podrobný popis závady doplněný případně nákresem, kopii daňového dokladu a číslo Vašeho bankovního účtu pro případ, že vada bude neodstranitelná a zboží již nebude dostupné.
- Součástí zásilky musí být kontaktní informace (e-mail, telefonní číslo) na osobu, se kterou můžeme ve věci reklamace případně komunikovat.
- Výše uvedené informace musí být vloženy do zásilky, která bude obsahovat reklamované zboží.
- Zboží je třeba zabalit tak, aby obal dostatečně bránil poškození reklamovaného výrobku během přepravy.
- Zboží je potřeba poslat vždy kompletní – nelze poslat jen jeho část.
- Zboží odesílejte na adresu:
Jiří Loudín – Elektrické nářadí & kotevní technika
Údolní 3017
390 02 Tábor
Na základě přiložených podkladů bude reklamace posouzena a bude stanoven další postup při jejím vyřizování. Oprávněnost nebo neoprávněnost reklamace vždy posuzuje výrobce, dovozce zboží nebo oprávněná osoba (např. zbožíznalec), který vydá své písemné stanovisko k reklamaci. V případě, že bude reklamace shledána jako oprávněná, bude kupujícímu zaslán opravený výrobek, nový kus nebo vrácena kupní cena. Bude tak učiněno bezprostředně po posouzení reklamace. V případě oprávněné reklamace má kupující nárok na úhradu vzniklých nákladů spojených s reklamací (poštovného) v přiměřené výši. Finanční obnos zašleme převodem na bankovní účet, a to nejpozději do 14 pracovních dnů od vyřízení reklamace. Číslo účtu uvádějte kompletní, včetně pomlček. Peníze nevracíme složenkou!
O výsledku reklamace vás budeme vždy, telefonicky nebo e-mailem, informovat ve lhůtě do 30 dnů od přijetí zboží.
V případě, že zákazníkem je firma, či podnikající fyzická osoba, řídí se záruka a odpovědnost za případné vady ustanoveními obchodního zákoníku a záručními podmínkami výrobce.